Inscripció a la jornada d'aprenentatges amb altres famílies del 23 de març

Des de la Comissió Escola de Famílies d’Infants de l’Escoleta hem organitzat la primera jornada en dissabte per compartir aprenentatges relacionats amb l’educació dels nostres infants.

La jornada constarà de dos tallers:

•  “Com educar positivament”
  •  “Com realitzar una sessió de Ioga en família”

Taller “Com educar positivament”

Consta de 3 hores en total i l’eix conductor serà la criança positiva i l’educació emocional i en valors.

Conduït pel Teatre del Buit el taller ens aportarà eines per a gestionar les emocions de forma transformadora i creativa, i per exercir el rol educatiu de forma positiva i assertiva. Es treballa sobre les característiques del model de parentalitat positiva que promou l'autoconeixement, les bones pràctiques educatives i la cura d'un mateix i de
l'entorn.

A la primera sessió (1 hora) es farà una representació teatral en la que s’escenifiquen situacions de la vida quotidiana en les que es plantegen diversos models d'interacció familiar. Els models de relació amb un mateix i amb els altres, es presenten des de l’humor, la paradoxa i la sorpresa, amb un llenguatge que pretén obrir la percepció i activar el món emocional. En finalitzar es fa un recull dels interessos i les necessitats dels participants.

A la segona sessió (2 hores) es farà un retorn dramatitzat del treball realitzat a la primera sessió i un acompanyament al grup en la reflexió i l’anàlisi de situacions, amb
dinàmiques i estratègies de comunicació, relació i construcció col·lectiva.

Aquest taller s'emmarca dins del programa "Eduquem en familia" de la Diputació de Barcelona.

Taller “Com compartir una sessió de Ioga en família”

Conduït per Babyogui el taller (1h) ens mostrarà les claus perquè una sessió de ioga en família resulti una de les millors activitats on mares/pares fills/es comparteixin temps de qualitat. Una oportunitat per millorar el vincle familiar y afectiu, on mare-pare fill/a es coneixeran una mica més i aprendran els uns dels altres. Aquest taller està pensat per fer-lo junt amb els nostres fills/es.

www.babyogui.com

Quan ho farem?
El dissabte 23 de març, de les 9.45 h a les 16.30 h.

On ho farem?
Al gimnàs de l’Escola Bellaterra.

Qui pot venir?

Famílies de qualsevol escola son benvingudes.

Agenda de la jornada:

9.45h: Benvinguda
10-11h: 1a sessió Com educar positivament
11-11.30h: *Esmorzar
11.30-13.30h: 2a sessió Com educar positivament
13.30h-15.00h: *Dinar
15.00-16.00h: Ioga en família

*L’esmorzar serà ofert per l'AFI de l'Escola Bellaterra i el dinar l’organitzarem tipus carmanyola amb el que vulgui portar cada família.

* L’escola estarà oberta perquè les famílies que ho desitgin puguin estar amb els nens al recinte exterior de l’Escoleta (pati grades, pati P4-P5 i pati bosc), mentre un membre de la família assisteixi a la sessió. Malauradament no us podem oferir servei de canguratge per motius logístics.

Per poder organitzar la xerrada, des de la Diputació ens demanen la confirmació d’almenys 10 persones. Per aquest motiu, us demanem que us inscriviu al següent
qüestionari.

Nota de privadesa
Aquesta enquesta és anònima.
El registre de les teves respostes a l'enquesta no contindrà cap dada identificativa, excepte en el cas que una pregunta de l'enquesta ho demani explícitament. Si has fet servir un token d'identificació per a accedir a l'enquesta, assegura't que aquest token no formi part de cap de les teves respostes. El token està gestionat en una base de dades individual i només es farà servir per indicar que has fet (o no has fet) l'enquesta. No hi ha cap manera d'identificar les teves respostes a partir del token.

Inscripció

Nom de l'escola
Mòbil
Et quedaràs a dinar?
Vols fer l’activitat de ioga en família?
En cas que volguis participar a l'activitat de ioga en família, quants sereu?